FAQ

Waar blijft mijn pakket?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
je bestelling checken via de volgende link:
Volg je bestelling 
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
even contact met onze klantenservice op.

 

Waar kan ik mijn track & trace-code vinden?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace-code. Controleer ook je spam, soms komen onze e-mails daar terecht. Houd er rekening mee dat het even kan duren voordat de Track & Trace-link actief wordt.

 

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.

 

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Bekijk onze pagina over Ruilen en Retourneren voor informatie over het retourneren van je pakket.